poniedziałek, 2 lutego 2015

Card for a best friend by Olga

Hello all,

here is my new project for Studio75 - it's a card for my best friend with amazing "Miss Olivia" Collection. For this project I used sugar berries - I think they perfectly match the flowers and other decoration.


Witajcie,

mój nowy projekt dla Studio75, to kartka dla najlepszego przyjaciela z niesamowitą kolekcją "Panna Oliwia".  Do tego delikatnego kwiatowego projektu użyłam oszronione jagody, myślę, że idealnie pasują do kwiatów i pozostałych ozdób.





And here is a chipboard phrase of my design.
Tekturka mojego projektu.


The products I used:
Materiały, których użyłam:


Miss Olivia  - paper strip

Miss Olivia paper set.


Miss Olivia 01


Miss Olivia 03


Have a nice day!
Miłego dnia!


2 komentarze :

  1. Przepiękna karteczka - uroczy bukiecik kwiatów na płóciennym tle. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń